<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12667383\x26blogName\x3dYemek+Zevki\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://yemekzevki.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/\x26vt\x3d8902545575044800413', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

YENİ ADRESİMİZ: yemekzevki.net. 10 saniye içinde yönlenmezseniz tıklayınız.
<$Blog5.25.2005

<$Blog

Bu akşam canım pasta yapmak istiyordu. Fazla da vaktim olmadığından yapımı çok kolay olan ballı corn flakesi tercih ettim. Denemenizi tavsiye ederim.

ballı corn flakes

MALZEMELER
4 paket çokonat (ülker)
1,5 yemek kaşığı bal
50 gr. tereyağ
2 su bardağı mısır gevreği (corn flakes)
Dövülmüş antep fıstığı

YAPILIŞI
Parçalanmış çokonatlar tereyağ ve bal ile teflon tavada eritilir. Mısır gevrekleri de ilave edildikten sonra 1 çorba kaşığı tepeleme olarak kağıt kek kalıplarına pay edilir. Arzu edilirse üzerleri dövülmüş antep fıstığı ile süslenip buz dolabında soğutulduktan sonra servis edilir.



<$Blog10nts:

Anonymous Adsız..

<$Blogyaa.. melda... niye çağırmıyosun ki böyle şeyler yapınca... gece vakti canım çekti bak... :(

<$BlogÇarşamba, 25 Mayıs, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogAşkolsun buyur Mervecim :) Hem ben seninkini ayırdım bile.

<$BlogÇarşamba, 25 Mayıs, 2005 <$Blog 
Blogger hayalperisi..

<$Bloghani benim simit tarifim yarin bohcani hazirla geliyorum kacirmaya haberin olsun :))

<$BlogPerşembe, 26 Mayıs, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogTamam en kısa zamanda yapacağız söz :)

<$BlogPerşembe, 26 Mayıs, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogkızım uçmuş gitmiş site valla bayıldımmmmmmmmm tam bize göre yahu.
çok güzel.
şu cornflakes olayı harika görünüyor. yeni deyimle "cool"

ellerinize sağlık ne demeli!

Allah'a emanet

ebrar.

<$BlogPazar, 29 Mayıs, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$Blogteşekkür ederim. dene bakalım beğenecek misin;)

<$BlogPazar, 29 Mayıs, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogmeldacığım
siteni nihayet ziyaret etme imkanı buldum.. ama olmuyo böyle. gece gece canım çekti şimdi, sabahı dört gözle bekliyorum kendime şu ballı cornflakes i yapmak için..

bundan alınacak ders: bu siteyi takip etmek lazım: ama gündüzleri:))

kolay gelsin
münibe

<$BlogÇarşamba, 01 Haziran, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogTeşekkür ederim Münibecim. Böyle arkadaşlarımdan güzel mesajlar gelince de çok seviniyorum :)
Denedin mi ballı cornflakesi? İnşallah beğenmişsindir.

<$BlogPerşembe, 02 Haziran, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogMELDA`CIM MERHABA; SİTENİ TESADÜFEN BULDUM VE ÇOK BEYENDİM.BEN BU TATLININ ADINI BOMBA KOYMUŞTUM.VE METRO ÇİKOLATAYLA YAPIYORDUM.ŞAHANE OLUYOR TAVSİYE EDERİM.:) :) :)

<$BlogPazar, 29 Nisan, 2007 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogÇok güzel bir şeye benziyor bende en kısa zamanda deneyeceğimmm

<$BlogPazartesi, 30 Temmuz, 2007 <$Blog 

Yorum Gönder Yorumlarınızı Yemekzevki.net üzerinden yapabilirsiniz.

BU SİTEDEKİ TARİFLERİN VE FOTOĞRAFLARIN İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

Tahiroglu
 

zeytinyağlı enginar kayısılı salata kandil simidi telşehriyeli salata amerikansalatalı domates patlıcanlı biber çıraklar çöreği biber turşusu hasanpaşa köftesi yaprak sarma zeytinyağlı fasulye su böreği