<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12667383\x26blogName\x3dYemek+Zevki\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/\x26vt\x3d-1590075543538846687', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

YENİ ADRESİMİZ: yemekzevki.net. 10 saniye içinde yönlenmezseniz tıklayınız.
<$Blog5.21.2005

<$Blog

Uzunca bir süredir mutfağımızda tadilat olduğu için yeni tarifler ekleyememiştim. Ama dün tadilatımız bitti çok şükür. Mutfaksızlık ne kötü bir şeymiş göçebe gibi yaşıyorduk evde. Geçenlerde SeMaVeR’de iki renki kurabiyeyi görünce aklıma bizim iki renkli kurabiyelerimizden yapmak geldi. Bugün annemle birlikte yaptık. İnşallah beğenilir.

iki renkli kurabiye
İKİ RENKLİ KURABİYE

MALZEMELER
250 gr. Margarin veya tereyağ
2 yumurta sarısı
1 su bardağı pudra şekeri
1 kabartma tozu
Aldığı kadar un
Kakao

YAPILIŞI
Malzemelerin hepsi karıştırılıp sade bir hamur elde edilir. Hamur eşit olarak ikiye bölünür. Hamurların bir tanesine kakao ilave edilir. Hamurlar resimdeki hale getirilir. Son olarak da hamur verev verev dilimlenip soğuk fırında pişirilir.

ikirenkli pişmiş hali


<$Blog15nts:

Anonymous fatih..

<$Blogsoğuk fırında kurabiye nasıl pişer?

<$BlogPazar, 22 Mayıs, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogÖnceden ısıtılmamış fırın demek istedim :)

<$BlogPazar, 22 Mayıs, 2005 <$Blog 
Blogger Hatice..

<$Blogsenin kurabiyelerin de çok hoş gözüküyor melda, ellerinize sağlık...
annem de kek, kurabiyeyi soğuk fırında pişirir...

<$BlogPazar, 22 Mayıs, 2005 <$Blog 
Blogger Selen..

<$Blogevet kurabiyeler için tşk..... yapınca ayrıca yorumumu yazacağım

<$BlogPazartesi, 23 Mayıs, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogTeşekkür ederim Hatice.
Çok memnun olurum Gül.

<$BlogPazartesi, 23 Mayıs, 2005 <$Blog 
Blogger hayalperisi..

<$Blogben denedim harika hmmmmmmmmmm tsk ederim saol;)

<$BlogPazartesi, 23 Mayıs, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogBeğenmene çok sevindim afiyet olsun :)

<$BlogPazartesi, 23 Mayıs, 2005 <$Blog 
Blogger TasneemIstanbul..

<$BlogHarika gorunuyorlar, su P--- ile baslayan pahali pastanedekilere benzemis. Tebrikler dogrusu, ben de oradan almaya cekiniyordum, bu yaptigin fikir oldu ellerine saglik !!

<$BlogPazartesi, 23 Mayıs, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogBeğenilmesine çok ama çok sevindim. Bu annemin favori kurabiyesi. Ben yaparken ısrarla başka şekil yapalım dedim ama annem asla bu şekilden vazgeçmiyor:)

<$BlogPazartesi, 23 Mayıs, 2005 <$Blog 
Anonymous MeRVe..

<$Blogşidddetle tavsiye ediyorum.ablamın biricik kurabiyesidir.. yakın zamanda simit de yaparsa çok memnun olurum...hem kimse mahrum kalmasın o kıyır kıyır susamlı simitlerden.. :)

<$BlogPazartesi, 23 Mayıs, 2005 <$Blog 
Blogger hayalperisi..

<$Blogbiri kiyir kiyir simitmi dedi hemen tarifini istiyorum yoksa seni kacirir bir hafta boyunca bu kurabiye ve o güzelim mmmm düsünmek bile mahvetti o simitlerden yaptiririm tarifi acil bekliyom acil yoksa valla kaciracam ;))

<$BlogPazartesi, 23 Mayıs, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogEvet zaten ilk fırsatta simidin de tarifini eklemeyi düşünüyorum. :)

<$BlogPazartesi, 23 Mayıs, 2005 <$Blog 
Anonymous MeRVe..

<$Bloghehe... ablam zamanında beni o kıyır kıyır simitler ile besler idi... balık etli olmama sebep:) ama artık büyüdüm,tarifi bende var nasıl olsa,kendimde yapabilirm :)

<$BlogPazartesi, 23 Mayıs, 2005 <$Blog 
Anonymous Yelena..

<$BlogMelda, siteni yeni kesfettim, Portakal Agaci'ndaki linkten. Tebrik ederim, basarili bir site hazirlamissin. Bu kurabiyelere de bayildim, denemeyi dusunuyorum. Sonucunu mutlaka yazarim.

<$BlogPazartesi, 22 Ağustos, 2005 <$Blog 
Anonymous Rüveyda..

<$BlogYa melda senin tariflerini denemedim ama süper görünüyorlar.Ağzım sulanıyor:P

<$BlogPerşembe, 07 Eylül, 2006 <$Blog 

Yorum Gönder Yorumlarınızı Yemekzevki.net üzerinden yapabilirsiniz.

BU SİTEDEKİ TARİFLERİN VE FOTOĞRAFLARIN İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

Tahiroglu
 

zeytinyağlı enginar kayısılı salata kandil simidi telşehriyeli salata amerikansalatalı domates patlıcanlı biber çıraklar çöreği biber turşusu hasanpaşa köftesi yaprak sarma zeytinyağlı fasulye su böreği