<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12667383\x26blogName\x3dYemek+Zevki\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/\x26vt\x3d-1590075543538846687', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

YENİ ADRESİMİZ: yemekzevki.net. 10 saniye içinde yönlenmezseniz tıklayınız.
<$Blog5.12.2005

<$Blog

Bugün annem Mualla Abla'ya gitti. Çok güzel bir pasta yapmış. Sağolsun Betül Abla da resmini çekip bana yolladı. En kısa zamanda ben de yapmayı düşünüyorum. O zaman kendi yaptığım pastanın resmini de siteye eklerim. Pastanın tarifi şöyle;

piramit pasta
MALZEMELER
Pandispanyası için;
4 yumurta
14 çorba kaşığı şeker
4 çorba kaşığı erimiş tereyağ
10 çorba kaşığı un
vanilya, kabartma tozu
Kreması için;
1,5 çay bardağı süt
1 poşet krem şanti
2 çorba kaşığı kakao
80 gram bitter çikolata
krokan
şan fıstığı
YAPILIŞI
Kekin malzemeleri çırpılıp dikdörtgen bir borcamda pişirilir. Piştikten sonra kenarlarındaki fazlalıklar kesilerek düzeltilir. Kek enine önce 10 cm genişliğinde sonra da 8, 6, 4 ve 2 cm genişliğinde kesilir. Bu parçalar aralarına krema sürülerek üstüste piramit şeklinde dizilir. Pastanın arasına sürdüğümüz krema üzerine de dökülür. Şan fıstığı ve krokanla süslenir.


<$Blog14nts:

Anonymous mfbaki..

<$Blogbana hemen yap resimden olmuyor yemem lazım (yeni mutfakta amcana ilk yemeğini yapmış olursun

<$BlogCumartesi, 14 Mayıs, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$Blogtamam sen hangisini istiyorsan seç:)

<$BlogCumartesi, 14 Mayıs, 2005 <$Blog 
Blogger Selen..

<$Blogmeldacığım tarif gerçekten görüntü olarak eminim tad ollarakta mukemmeldir. ama kreması için krem şanti hazırlanıp bitter çitolata eritilip içinemi katılacak onu pek anlayamadım cevabın için tşk.

<$BlogPazartesi, 23 Mayıs, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogEvet Gül, kreması için kremşanti hazırlanıp çikolata ve kakao ile karıştırılacak.

<$BlogPazartesi, 23 Mayıs, 2005 <$Blog 
Blogger Selen..

<$Blogtşk melda

<$BlogSalı, 24 Mayıs, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogbu hafta sonu denedim piramitleri yerleştirirken krema fazla sürdüğümdem yerleştirirken zorlandım ama sonuçta çok güzel bir piramit pata oldu tşk. melda

<$BlogPazartesi, 06 Haziran, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogbu hafta sonu denedim piramitleri yerleştirirken krema fazla sürdüğümdem yerleştirirken zorlandım ama sonuçta çok güzel bir piramit pata oldu tşk. melda

<$BlogPazartesi, 06 Haziran, 2005 <$Blog 
Anonymous Selen..

<$Blogyukardaki yazı bana ait

<$BlogPazartesi, 06 Haziran, 2005 <$Blog 
Anonymous tugba..

<$Blogpeki erimis cikolata krem santiyi sondurmuyor mu?

<$BlogPazartesi, 15 Mayıs, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogöncelikle tarif icin tesekkür ederim..bende dün bu tarifi denedim,güzelde oldu fakat keki biraz sert oldu,ve cok krema artti..acaba benmi bir yanlis yaptim yoksa sizdede oldumu böyle birsey?

<$BlogPazartesi, 30 Ekim, 2006 <$Blog 
Blogger melda..

<$Blogben hala bu tarifi denemediğim için bilmiyorum. denersem anlatırım nasıl olduğunu tekrar.

<$BlogÇarşamba, 01 Kasım, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogarkdaslar bu tarif sofra dergisinden alinma.daha gecen ay tarif ararken gordum.ve hatta yaptim.kremadan dolayi keki yerlestirirken kayiyor.ama guzel oluyor.yani sofra dergisindeki tarifi yapan hanim burda gorunce adinin bile anilmadigini gorup uzulecek .tarif ona ait cunku...

<$BlogPazartesi, 01 Ocak, 2007 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogEğer yazdığım postu dikkatlice okursanız tarifi benim de başkasından aldığımı göreceksiniz. Tariflerin ilk kaynağını bilmem mümkün değil takdir edersiniz ki..

<$BlogPazartesi, 01 Ocak, 2007 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogLooking for information and found it at this great site... » » »

<$BlogPerşembe, 22 Şubat, 2007 <$Blog 

Yorum Gönder Yorumlarınızı Yemekzevki.net üzerinden yapabilirsiniz.

BU SİTEDEKİ TARİFLERİN VE FOTOĞRAFLARIN İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

Tahiroglu
 

zeytinyağlı enginar kayısılı salata kandil simidi telşehriyeli salata amerikansalatalı domates patlıcanlı biber çıraklar çöreği biber turşusu hasanpaşa köftesi yaprak sarma zeytinyağlı fasulye su böreği