<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12667383\x26blogName\x3dYemek+Zevki\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://yemekzevki.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/\x26vt\x3d8902545575044800413', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

YENİ ADRESİMİZ: yemekzevki.net. 10 saniye içinde yönlenmezseniz tıklayınız.
<$Blog5.05.2005

<$Blog

reçelli kurabiye

MALZEMELER

125 gram margarin

1 çay bardağı sıvıyağ

1 çay bardağı pudra şekeri

Aldığı kadar un

YAPILIŞI

Hamur yoğurup yuvarlak şekiller verin. Serçe parmağınızla ortasını çukurlaştırın. Fırına verin. Fırından çıktıktan sonra ortadaki çukurlara reçel veya eritilmiş çikolata doldurun.




<$Blog6nts:

Anonymous Adsız..

<$BlogSevgili melda dün incirli kurabiyelerini yaptım harika oldu fırın ısı pişirme süresi yoktu ben 160 derecede yaptım bu kurabiylerde denecekler arasında fırın ısı hafif bir ısımı olacak cevabı ve verdiğin bu güzel tarifler için tşk.

<$BlogSalı, 04 Ekim, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogBeğenmene çok sevindim Selen.
Evet aynı derece buna da uygun olur.
Afiyet olsun.

<$BlogPerşembe, 06 Ekim, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogSevgili Melda selamlar.Tarifini çok severek yaptım.Bayram hazırlıkları arasında yer alıyordu.Siteme fotoğrafı ekledim.Ziyaret edersen göreceksin.Sevgiler...

<$BlogCuma, 18 Kasım, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogmerhaba melda, öncelikle siteni çok beğendiğimi söylemeliyim. reçelli kurabiyelerin görüntüsü çok hoş denemek istiyorum ancak birşey dikkatimi çekti. malzemeler boşa gitmesin diye denemeden önce sormam gerektiğini düşündüm. bu kurabiye içine yumurta koyulmuyor mu?sadece belirttiğin malzemelerle mi yapılıyor?en kısa zamanda cevabını bekliyorum,sevgilerimi gönderiyorum....

<$BlogCumartesi, 21 Ocak, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogmerhaba melda ben bugun recelli kurabiyenden denedim cok guzel oldu fakat yaptigim kurabiyeler piserken biraz yaygin oldu tam olarak yuvarlak olmadi bu neden olabilir.bir belli bir un miktari varmi cok un aliyorda..

<$BlogCuma, 07 Nisan, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogselam
ben de tarifi denedim ve hamur tutmadı ben de hamur ziyan olmasın diye az ayranla hamuru tutturdum değişik bir şey oldu ama bu ölçülerle hamur tutmuyor margarin eritilmeden konuyor değil mi bu arada?

<$BlogCuma, 20 Ekim, 2006 <$Blog 

Yorum Gönder Yorumlarınızı Yemekzevki.net üzerinden yapabilirsiniz.

BU SİTEDEKİ TARİFLERİN VE FOTOĞRAFLARIN İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

Tahiroglu
 

zeytinyağlı enginar kayısılı salata kandil simidi telşehriyeli salata amerikansalatalı domates patlıcanlı biber çıraklar çöreği biber turşusu hasanpaşa köftesi yaprak sarma zeytinyağlı fasulye su böreği