<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12667383\x26blogName\x3dYemek+Zevki\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/\x26vt\x3d-1590075543538846687', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

YENİ ADRESİMİZ: yemekzevki.net. 10 saniye içinde yönlenmezseniz tıklayınız.
<$Blog6.09.2005

<$Blog

Bunlar salı günü Neriman Yengem'in yapmış olduğu nefis kurabiyeler. Yengemin zengin menüsünde çok güzel şeyler vardı, ama bu kurabiyenin tarifi kolay olduğu için aklımızda sadece bu kaldı. Yengemin ellerine sağlık.

tahinli kurabiye
MALZEMELER
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı tahin
1’er paket kabartma tozu ve vanilya
Aldığı kadar un
YAPILIŞI
Bütün malzemeler karıştırılıp biraz sert bir hamur yapılır. Yuvarlak şekiller verilip 170 derecede pişirilir.



<$Blog9nts:

Anonymous Adsız..

<$Blogkuarbiyeleri haftasonu için yaptım ve de gerçekten çok lezzetli ve güzel görünümlü kurabiyelerim oldu.yiyenler pastane kurabiyesi gibi olmuş dediler.denemeyenler denesinler :)

<$BlogSalı, 14 Haziran, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogÇok sevindim :) Afiyet olsun. Ben de yemiştim ama daha denememiştim. Şimdi denemeye gidiyorum ;) Teşekkürler.

<$BlogSalı, 14 Haziran, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogInanilmaz lezzetli, cok guzel kurabiyeler oldular...Tesekkurler...

<$BlogCuma, 24 Haziran, 2005 <$Blog 
Anonymous Asuman..

<$BlogBen de tarifi harfien uyguladım, zaten çok basit ama benim kurabiyelerim gerçekten çok kötüydü.Ve atmak zorunda kaldım. Tarifte eksik bir şeyler olabilir mi diye düsünüyorum ancak yorumları okuyunca da ihtimal vermiyorum.Ağızda dağılıyor ama yağ tadı çok belli oluyor. Katı hamur denilince ununu çok kattım belki de ama yine de yenilebilirdi öyle olsa da ..
Neyse..Tekrar deneyeceğim..
Selamlar..

Asuman

<$BlogÇarşamba, 31 Ağustos, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogKurabiyelerinizin kötü olmasına çok üzüldüm. Bazen bizim de başımıza gelebiliyor böyle şeyler. İnşallah bir dahaki sefere çok daha güzel kurabiyeleriniz olur. Hoşçakalın.

<$BlogPerşembe, 08 Eylül, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogBu kurabiye tarifi benimde sıklıkla yaptığım ve ençok sevdiğim kurabiye.İçine iri dövülmüş 1 bardak fındık katmanızı öneririm.Emin olun harika oluyor.Mutlaka deneyin bence:))

<$BlogÇarşamba, 10 Mayıs, 2006 <$Blog 
Anonymous pastacipapatya..

<$Blogmerhaba meldacım,

böyle samimi bir giris yaptim kusuruma bakmazsın umarım...siteni çok seviyorum...o yüzden de kendime yakın hissettigim icin böyle girdim yorumuma...
gerçekten çok sık güncelleyemesen de tüm tariflerin muhtesem...
ben bu tahinli kurabiyeye bayıldım...çok da çabuk yapılıyor hiç uğraştımıyor gerçekten...kaç keredir yapıyorum ve çok çok beğeni alıyor...takipçinim ama çok sık yorum yapmıyorum...ama hep sendeyim...bilmeni isterim...
tariflerini paylaştığin için teşekkür ederim.
sevgimle,

<$BlogCuma, 06 Ekim, 2006 <$Blog 
Blogger elif..

<$Blogmeldacim blogun ile bu hafta tanistim, icerigi ile olsun fotolari ile olsun cok guzel..
tahinli kurabiyeleri arkadaslar icin yaptim.. tahinden dolayi biraz fazla kalorili ama un helvasi tadi ve agizda dagilmasi , cok leziz .. ellerine saglik yeniden

<$BlogÇarşamba, 31 Ocak, 2007 <$Blog 
Anonymous Funda..

<$Blogmerhaba,
ben de dun aksam is yerindeki arkadaslara getiririm diye bu kurabiyeden yaptim ama kötü oldu. ağızda yapışıp kalıyor ve yutamıyorsun. ayrıca dış yüzeyi epey pişirmeme rağmen hiç sertleşmedi. atmak zorunda kaldım o kadar malzemeyi. :( çok mu yağlı oldu, ununu mu az koydum bilmiyorum. şu aldığı kadar un meselesi hep beni zorluyor. çok sık hamur işi yapmayınca insan hamurun ne kadar un alması gerektiğini kestiremiyor.

<$BlogPerşembe, 24 Mayıs, 2007 <$Blog 

Yorum Gönder Yorumlarınızı Yemekzevki.net üzerinden yapabilirsiniz.

BU SİTEDEKİ TARİFLERİN VE FOTOĞRAFLARIN İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

Tahiroglu
 

zeytinyağlı enginar kayısılı salata kandil simidi telşehriyeli salata amerikansalatalı domates patlıcanlı biber çıraklar çöreği biber turşusu hasanpaşa köftesi yaprak sarma zeytinyağlı fasulye su böreği