<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12667383\x26blogName\x3dYemek+Zevki\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://yemekzevki.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/\x26vt\x3d8902545575044800413', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

YENİ ADRESİMİZ: yemekzevki.net. 10 saniye içinde yönlenmezseniz tıklayınız.
<$Blog6.19.2005

<$Blog

Bugün yine benim favorim olan bir tarif veriyorum. Bütün gün sadece bu salatayı yiyebilirim :) Çok doyurucu bir salata. Umarım sizin de hoşunuza gider. Afiyet olsun.

telşehriyeli salata
2 su bardağı tel şehriye rengi kahverengi olana kadar sıvı yağda kavrulur. İçine 1 su bardağı su konup pilav gibi pişirilip demlendirilir. Yarım tavuk göğsü haşlanıp didiklenir. Taze soğan, limonlu suda haşlanmış mantar, dereotu, maydonoz, közlenmiş kırmızı biber, mısır, turşu doğranır, tavuk ve tel şehriye ile karıştırılır. Zeytinyağı, sumak, nar ekşisi, tuz, limon suyu ile yapılan sos salatanın üzerine dökülür.


<$Blog12nts:

Blogger hayalperisi..

<$Blogsu asagidaki posttaki tabaga gözüm takildi melda yüzsüzlük olmazsa nerden aldin acaba ?

birde senin sayfandaki tarifleri gözüm kapali yaziyorum defterime yaninada 5 yildiz eminim hepsi cok leziz olacak

emegine ve yüregine saglik

<$BlogSalı, 21 Haziran, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogEstağfirullah ama hatırlamıyor annem nereden aldığını :)

İnşallah bu akşam veya yarın simitin tarifini ekleyeceğim. Bu aralar derslerim biraz yoğun da vakit bulamıyorum.

Teşekkür ederim.

<$BlogSalı, 21 Haziran, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogBen cam tabağı soruyorsun diye düşündüm. Eğer porseleni soruyorsan, o porland'tan.

<$BlogSalı, 21 Haziran, 2005 <$Blog 
Blogger hayalperisi..

<$Blogen acilinden listeme ekledim trden alinacak saol meldacim :)

<$BlogSalı, 21 Haziran, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogmeldaaa
bu salatanin icinde yok yok arkadasim yaa :)
elbette doyurucu olur
:P

<$BlogPazartesi, 27 Haziran, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$Blog:))

<$BlogPazartesi, 27 Haziran, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogbu güzel ve değişik salata için teşekkürler.

<$BlogPazartesi, 29 Ağustos, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogmerhaba..

sehriyeli salatayi denedim, herkes cok begendi, tarif icin cok tesekurler.. ben mantar ve nar eksisi kullanmadim.. cok doyurucu bir tarif:-)..

sibel

<$BlogCuma, 23 Eylül, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogMelda Hanım elinize ve yüreğinize sağlık.
Ben sitenizi (tevafuk) net'te gezerken ziyaret ettim,yemeklerinizi tadabilme imkanım yok ama FOTO ALBÜM ünüzün tadına doyamadım.Gözleriniz ne güzellikler görmüş ve banada görme imkanını verdiğiniz için çok teşekkürler.Umudu ve hayelleri kaybetmişken sizin gibi güzel görebilen ve bunu yansıtan bir hanım olabileceğini hiç aklımın ucuna getirmemiştim.ALLAH sizin gibi CENNET ehli olanlarla tanışabilmeyi NASIP ETSIN...

Ey arz ve semâvâtın Hâlık-ı Zülcelâli,

Başarılar...Saygılarımla

<$BlogSalı, 18 Nisan, 2006 <$Blog 
Blogger irem..

<$Blogaslında bu sayfayı çerkez tavuğu tarifi ararken buldum ama tesadüfen bu tavuklu şehriyeli salatayı görünce vazgeçtim çerkez tavuğundan cuma günü davette çerkez tavuğunun yerini bu aldı! çok lezzetli görünüyor

<$BlogPerşembe, 13 Temmuz, 2006 <$Blog 
Blogger Kerem Eruyan Her iki ailenin de ilk torunuyum :)..

<$BlogBENIM SALATAM SIZINKINDENDE GUZEL OLDU:)
SAKA BI YANA TESEKKURLER PORTAKAL AGACINDAN BULUP BURAYA YONELMISTIM DENEDIM. BIR ONERI HAVUCU INCE GOZDEN RENDELERSENIZ HEM KITIR KITIR AGIZA GELMIO HEMDE GORUNTU OLARAK HOS BI RENK DAHA KATMIS OLUYOSUNUZ... BEN TUTTUM BU TARIFI BIDAHAKINE TAVUGU ARTIRIP DENIYCEM INSALLAH. SEVGILER. BIDE FRIGO PUDING GIBI BIRAZ CIVIK MI OLUYO TAVUK GOGSU GIBI KIVAMLI MI?

<$BlogCumartesi, 15 Temmuz, 2006 <$Blog 
Blogger Kerem Eruyan Her iki ailenin de ilk torunuyum :)..

<$BlogKEREM YEDI AYLIK OGLUM. YANLISLIKLA ONUN SIFRESINI GIRMISIM. BEN ILKNUR YUKARDAKI YORUMUN SAHIBI:)

<$BlogCumartesi, 15 Temmuz, 2006 <$Blog 

Yorum Gönder Yorumlarınızı Yemekzevki.net üzerinden yapabilirsiniz.

BU SİTEDEKİ TARİFLERİN VE FOTOĞRAFLARIN İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

Tahiroglu
 

zeytinyağlı enginar kayısılı salata kandil simidi telşehriyeli salata amerikansalatalı domates patlıcanlı biber çıraklar çöreği biber turşusu hasanpaşa köftesi yaprak sarma zeytinyağlı fasulye su böreği