<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12667383\x26blogName\x3dYemek+Zevki\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://yemekzevki.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/\x26vt\x3d8902545575044800413', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

YENİ ADRESİMİZ: yemekzevki.net. 10 saniye içinde yönlenmezseniz tıklayınız.
<$Blog8.01.2005

<$Blog

Geçen gün teyzemde ikindi çayındaydık, teyzemin görümcesi Filiz Abla bu cheesecake'i yapmıştı. Gerçekten çok güzel. Bu tarif de benden yıldızlı, denemenizi tavsiye ederim.

cheesecake
MALZEMELER
150 gram (2 kare paket) bitter çikolata
2 yumurta
2,5 kahve fincanı şeker
1 paket vanilya
1 paket krem peynir (150 gram)
2 paket burçak bisküvi
2 yemek kaşığı tereyağ

YAPILIŞI
Çikolata benmari usulü ile eritilir. Bisküvi, tereyağ ile ezilerek karıştırılır ve kelepçeli kalıbın içine döşenir. Ayrı bir yerde, yumurta, şeker, vanilya ve krem peynir çırpılır ve yarısı bisküvilerin üzerine dökülür. Diğer yarısı ise çikolatayla karıştırılıp, pastanın en üstüne mermer deseni verilerek dökülür. 180 derecelik fırında 40 dk. pişirilir. Soğuk olarak servis edilir.



cheesecake


<$Blog14nts:

Blogger Burcu ÜNAL ..

<$Blogbu cheesecake'in aynısını bende yapıyorum. hatta adına "ebruli pasta" deniliyor sanırım. yapanın ellerine sağlık..bende herkese tavsiye ederim..

<$BlogPazartesi, 01 Ağustos, 2005 <$Blog 
Blogger manolya..

<$BlogIlk defa istedigim gibi bir tarife rastladim, yumurtalar çig degil. Hemen denenmeli.
Sevgiler

<$BlogSalı, 02 Ağustos, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogkrem peynir şu açıktada satılanlardan mı oluyor yoksa labne veya pınar beyaz mı olacak.sanki krem peynir tuzlu gibi geliyor bana bu tür tarifleri denemeye çekiniyorum.ama elinize sağlık harika görünüyor..

<$BlogSalı, 02 Ağustos, 2005 <$Blog 
Blogger Meral..

<$BlogHarika görünüyor Melda. Siteni beğenerek takip ediyorum. Uzun zamandır yoksun ama

<$BlogPerşembe, 11 Ağustos, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogkrem peyniri açık mı aldın paket mi?cevap verirsen sevinirim

<$BlogCumartesi, 13 Ağustos, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogMerhaba
Krem peynir olarak ülker fidella kullandım. Afiyet olsun.

<$BlogCumartesi, 13 Ağustos, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogmerhaba site çok güzel tarifler harika siteye resim eklemek için ne yapmam gerekiyo bana anlatabilirmisiniz??

<$BlogCumartesi, 13 Ağustos, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogTeşekkür ederim.
Hangi siteye resim eklemek istiyorsunuz? Kendi blogunuz varsa ve ona eklemek istiyorsanız, post yazdığınız kutucuğun üzerindeki butonlardan sağ tarafta üzerinde manzara resmi olan butonu tıkladığınızda çıkan pencere sizi yönlendirecektir. Ayrıca benim resimlerimin üzerine tıkladığınızda flickr adlı bir fotoğraf sitesi açılıyor, orada kendinize bir hesap açıp fotoğraflarınızı yayınlayabilirsiniz. Flickr'dan sitenize resim eklemek isterseniz, resmin html kodunu sitenize eklemeniz yeterli.

<$BlogPazartesi, 15 Ağustos, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogmerhaba,

Ben mermer deseni nasıl yapılıyor
onu merak ettim aydınlatırsanız sevinirim.Teşekkürler

<$BlogÇarşamba, 17 Ağustos, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogMerhaba
Beyaz karışımın üzerine rastgele döktüğünüz çikolatalı karışımı bir kaşık yardımıyla hafifçe dağıtın.

<$BlogPerşembe, 25 Ağustos, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogbugünn filiz ablalar da yediimizz cheesecake gerçekten çok lezzetliydii!! kesinlikle tavsiye ederim!

<$BlogPerşembe, 23 Şubat, 2006 <$Blog 
Blogger Son..

<$BlogSevgili Melda ben de denedim bu cheesecake gercekten cok lezzetli oldu, 200 gr. cikolata kullandim yalniz ;) Benimkinin ustu catladi bunun icin ne yapmami onerirsin?

<$BlogSalı, 28 Şubat, 2006 <$Blog 
Blogger Minik Patikler..

<$BlogBu tarif gercekten mukemmel oluyor yorum yazdiktan sonra kac defa denedim bilmiyorum bile, catlamayi onlemek icin cabuk sogumasin diye bir genis kapak alip ustune hafif aralik birakarak kapattim, bunu da fethiye'nin sitesinde okumustum.

<$BlogCuma, 17 Mart, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogMerhaba Melda tarifini denemek istiyorum ancak illada kelepçeli kalıp mı kullanmak lazım?Yuvarlak ve ufak bir teflon tepsim var onda olmazmı acaba?

<$BlogSalı, 09 Ocak, 2007 <$Blog 

Yorum Gönder Yorumlarınızı Yemekzevki.net üzerinden yapabilirsiniz.

BU SİTEDEKİ TARİFLERİN VE FOTOĞRAFLARIN İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

Tahiroglu
 

zeytinyağlı enginar kayısılı salata kandil simidi telşehriyeli salata amerikansalatalı domates patlıcanlı biber çıraklar çöreği biber turşusu hasanpaşa köftesi yaprak sarma zeytinyağlı fasulye su böreği