<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12667383\x26blogName\x3dYemek+Zevki\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/\x26vt\x3d-1590075543538846687', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

YENİ ADRESİMİZ: yemekzevki.net. 10 saniye içinde yönlenmezseniz tıklayınız.
<$Blog9.17.2005

<$Blog

Dün teyzeme uğradığımızda, bize bu tatlıdan ikram etti. Katkısız ev yapımı puding isteyenler için ideal. Fotoğraf makinem yanımda olmadığı için resimleri cep telefonu kamerasıyla çektim. Fotoğraflar pek kaliteli olmadı ama sunumu çok beğendiğimden sizlerle paylaşmak istedim.

frigo
MALZEMELER
1 kilo süt
10 yemek kaşığı toz şeker
3 yemek kaşığı kakao
2 çay bardağı un
1 paket vanilya
3 yemek kaşığı sıvıyağ

YAPILIŞI
Sıvıyağ hariç bütün malzemeler karıştırılarak kaynatılır. Sıvıyağ da ilave edilip soğuyana kadar çırpılır. Kaselere pay edilip, istenilen şekilde süslenip servis edilir. Teyzem bize dondurma, rulo kat ve fıstık ile süsleyip servis etti. Çok lezzetli ve hafif bir tatlı olmuştu. Ellerine sağlık.




frigo2


<$Blog10nts:

Anonymous gul..

<$Blogooo cok guzel gorunuyor teyzenin ellerine saglik gercekten sunum cok harika gullu gullu bayildim :D seninde ellerine saglik..

<$BlogPazar, 18 Eylül, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogbunu da bi yerlere hemen kaydedip en kısa sürede denemeliyim galiba:) Teyzenin ellerine sağlık, sana da kolay gelsin Meldacığım. Münibe

<$BlogPazartesi, 19 Eylül, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogGülsümcüm, bu tatlıyı sana ithaf ediyorum. :)
Teşekkürler Münibecim, inşallah beğenirsin.

<$BlogPazartesi, 19 Eylül, 2005 <$Blog 
Anonymous gul..

<$Blogsaol canim cok sevindim :)ekledigin her tarif birbirinden guzel canim :)
devamini bekliyorum..

<$BlogSalı, 20 Eylül, 2005 <$Blog 
Blogger sibeldk..

<$Blogmrb melda. Ben yurtdisindan yaziyorum. tarifinde bir paket vanilya demissin. gram olarak bu ne kadar oluyor? cevabini bekliyorum. sevgilerimle sibel

<$BlogPerşembe, 27 Ekim, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogMerhaba Sibel,
Bir paket vanilya 5 gram.

<$BlogPerşembe, 27 Ekim, 2005 <$Blog 
Blogger niloznur..

<$BlogMerhaba Melda; Yaklasik iki hafta once tanistik. Tanisma sebebimiz Frigo'ydu. Esimi mutlu etmemde yardimci oldugun icin tesekkurler...

<$BlogPazartesi, 31 Ekim, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogYaptim ama dolapta hala duruyor adida FRiGO degil BETON :))

<$BlogCumartesi, 17 Haziran, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogmrb.Ben NiHAL= FRiGO'YU MERAK EDiP YAPTIM.SONRA çk. OLACAGINA SU BARDAGI YAPMISIM ABLAM CIRPARKEN FARKINA VARDI.Biraz duzeltmeye calistik ama cok sut gitti ondan beton gibi oldu :)))

<$BlogCumartesi, 17 Haziran, 2006 <$Blog 
Anonymous pakdeniz..

<$Bloghımmm bu tarifte tam bana göre. acaba önce frigoyumu yapsam tartoletimi ayy valla arada kaldım yahu. burayada yazayım sitenizi arkadaşlarımı eklemek istiyorum güzel paylaşımlar olması dileğiyle...
pelin

<$BlogSalı, 12 Eylül, 2006 <$Blog 

Yorum Gönder Yorumlarınızı Yemekzevki.net üzerinden yapabilirsiniz.

BU SİTEDEKİ TARİFLERİN VE FOTOĞRAFLARIN İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

Tahiroglu
 

zeytinyağlı enginar kayısılı salata kandil simidi telşehriyeli salata amerikansalatalı domates patlıcanlı biber çıraklar çöreği biber turşusu hasanpaşa köftesi yaprak sarma zeytinyağlı fasulye su böreği