<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12667383\x26blogName\x3dYemek+Zevki\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/\x26vt\x3d-1590075543538846687', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

YENİ ADRESİMİZ: yemekzevki.net. 10 saniye içinde yönlenmezseniz tıklayınız.
<$Blog9.25.2005

<$Blog


tahinlimilföy


tahinli milföy
Bugün, yapımı çok kolay olan ve bir o kadar da lezzetli olan bir tarifi sizlerle paylaşmak istedim. Tarif, annemin arkadaşlarından Nagehan Teyzeye ait.

Milföy hamurları iki üçgen olacak şekilde ikiye kesilir. Herbir üçgene tahin sürülüp, dövülmüş ceviz serpilir. Uzun kenarın karşısındaki köşeden başlayarak rulo haline getirilir. Rulo bir ucundan başlanarak kıvrılır ve üzerine hafifce bastırılır. Toz şeker ve tarçın karışımına bulanıp fırına verilir.



tahinlimilföy


<$Blog14nts:

Anonymous MeRVe..

<$Blogmeldaa... ben bundan hiç yemedim :(
çok güzel gözüküyor... elinize sağlık...

<$BlogPazar, 25 Eylül, 2005 <$Blog 
Anonymous gul..

<$Blogtahinli tatlilari cok severim bunuda bugun deniyecegim cok guzel gozukuyor...
ellerinize saglik..

<$BlogPazar, 25 Eylül, 2005 <$Blog 
Anonymous gul..

<$Blogyaptim cok guzel oldu tekrar ellerinize saglik..:))

<$BlogPazar, 25 Eylül, 2005 <$Blog 
Blogger Derya..

<$BlogÇok güzel bir tarif . Ellerine sağlık. Ayrıca sayfanda çok güzel. Benim sayfama da beklerim sevgiler Derya...

<$BlogPazartesi, 26 Eylül, 2005 <$Blog 
Blogger Hatice..

<$Bloghem pratik hem de çok şık görünüyor melda ellerine sağlık...

<$BlogSalı, 27 Eylül, 2005 <$Blog 
Blogger sarah..

<$BlogSevgili Melda,

Dun aksam tarifi gorup hemen yaptim ve is arkadaslarima goturdum

Bayildilar bu guzel lezzete

Tarif icin cok tesekkurler

sarah

<$BlogCuma, 30 Eylül, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogmerhaba bu yaptığınız milföy hamurları tuzsuz mu, yoksa normak milföy mü? acaba tuzlu tadı alıyormusunuz.
tşk. yıldız..

<$BlogSalı, 25 Ekim, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogMerhaba
Şekere buladığımız için tuzlu tadı almıyoruz. Normal milföy hamuru kullanıyoruz.

<$BlogÇarşamba, 26 Ekim, 2005 <$Blog 
Anonymous mine..

<$BlogBu tarifi denedim ama milfoylerin tam orta kismi pismedi. Hos ben yine de zevkle yedim hepsini :)

<$BlogPazar, 06 Kasım, 2005 <$Blog 
Blogger vildan..

<$Blogdenedim, dehşet güzel oldu.. emeğine sağlık melda, teşekkürler..

<$BlogPazar, 13 Kasım, 2005 <$Blog 
Anonymous MAVİ..

<$BlogMerhaba Sevgili Melda,
Dün akşam denedim tarifini kolay, değişik bir o kadar da lezzetli bi tatlı oldu.Yalnız ben şekere az bulamışım bi daha ki sefere daha fazla bulayacağım.Ellerine sağlık tarif için çok teşekkürler...

<$BlogPazartesi, 21 Kasım, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogüzerine yumurta falan sürüyor musunuz yoksa şekere batırınca böyle kızarıyor mu? 1,5 yaşında oğlum var ona pişireceğim çok pratik teşekkürler

<$BlogSalı, 28 Mart, 2006 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogÜzerine yumurta sürülmüyor.

<$BlogSalı, 28 Mart, 2006 <$Blog 
Anonymous fatma..

<$Blogtahinli milföyü denedim erkek kardeşim çok beğendi teşekkürler. ben de çok beğendim ... elinize sağlık.

<$BlogPazartesi, 19 Haziran, 2006 <$Blog 

Yorum Gönder Yorumlarınızı Yemekzevki.net üzerinden yapabilirsiniz.

BU SİTEDEKİ TARİFLERİN VE FOTOĞRAFLARIN İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

Tahiroglu
 

zeytinyağlı enginar kayısılı salata kandil simidi telşehriyeli salata amerikansalatalı domates patlıcanlı biber çıraklar çöreği biber turşusu hasanpaşa köftesi yaprak sarma zeytinyağlı fasulye su böreği