<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12667383\x26blogName\x3dYemek+Zevki\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://yemekzevki.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/\x26vt\x3d8902545575044800413', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

YENİ ADRESİMİZ: yemekzevki.net. 10 saniye içinde yönlenmezseniz tıklayınız.
<$Blog10.21.2005

<$Blog

hurmayelogo Bir, iki, üç derken işte dördüncü yemek etkinliğine geldi sıra. Bütün yemek blogları yazarlarının ve okurlarının ortak heyecanı olan yemek etkinliklerinin dördüncüsünün ev sahibi olarak Ramazan ayının hemen sonrasına denk gelen bu etkinliğin konusunu hurma olarak belirledim. Çünkü Ramazan ayı denince aklıma ilk gelen yiyecek hurma oldu. (Bir de Trabzon hurması var, tabi bahsettiğimiz hurma o değil. Bizimki palmiye familyasından olan hurma.) Hurmanın tam 544 çeşidi var ve içinde bulundurduğu vitamin, mineral, yağ ve proteinlerle bir insanın yaşaması için gerekli her şeyi ihtiva ediyor. Aslında böyle yararlı bir meyveyi sadece Ramazan ayında değil, hemen hemen hergün tüketmeliyiz. Bu etkinlik hurmayı çok değişik şekillerde tüketme yolarını öğrenmemize vesile olacak sanırım. Hepinizin bildiği gibi blog sahibi olanların linklerini, blogu olmayanların da tariflerini, 15 Kasım 2005 günü meldabaki@mynet.com adresine yani bana yollamaları gerekiyor. Heyecanla ve merakla gelecek e-postalarınızı bekliyorum. Herkese kolay gelsin :)


<$Blog20nts:

Blogger elcinin_mutfagi..

<$BlogMerhaba Melda hurmayi görünce ayni nar'da oldugu gibi eyvah hurma secildi dedim:))gerci ne kadar basarili olunabilecegini hepimiz gördük..Nar'da bile kimsenin aklina gelmeyecek tarifler yayinlandi ve hepsi birbirinden güzeldi..Simdi hurma deyince cok daha zormus gibi geliyor:) ama eminim ki herkes yine güzel tarifler secip paylasacak.bende simdiden düsünmeye basliyayim hayal gücümü kullanayim bu sefer erkenden hazirlayip kayit etmek istiyorum yoksa yine heyecandan birde mutluluktan sanirim aksilikler cikiyor bende:)
Degisik bir secim yapmis oldugundan tesekkürler merakla ve heyecanla 15 kasim'i bekleyecegiz.

<$BlogCuma, 21 Ekim, 2005 <$Blog 
Blogger zinnur..

<$BlogMelda, evsahipliginden dolayi seni tebrik eder, kolayliklar dilerim. Bu sefer ne yapacagima simdiden karar vermis bulunuyorum. :)

Elcin, hurma ile yapilan kekler cok yumusak ve lezzetli oluyor. Bu hafta Sibel'in Kahvesi'nde boyle bir tarif vardi. Belki fikir verir diye soyluyorum. Simdiye kadar denemediysen, mutlaka dene derim, eminim cok memnun kalacaksin.

<$BlogCumartesi, 22 Ekim, 2005 <$Blog 
Blogger Sibel..

<$BlogMelda harika bir seçim bu! İnanır mısın aklımdan geçiyordu, ya hurma ya da balkabağı olacak diyordum! Sayende nefis tatlar göreceğiz, çok sevindim:)
(Zinnur sana da teşekkür ederim:)

<$BlogCumartesi, 22 Ekim, 2005 <$Blog 
Blogger asya yusof..

<$BlogCOK GUZEL BIR SECIM HEMEN TARIFLERIMIN ICINDE VAR HURMALI TARIFIM ONU UYGULAMAYA CALISACAGIM

<$BlogCumartesi, 22 Ekim, 2005 <$Blog 
Blogger incikboncuk..

<$Blogyaa bu ayki seçim de de zor :( ben gene bir şey yapamayacağım galiba. Şaka bir yana, bu seçiminden dolayı tebrik ederim, sadece Ramazan'da yediğimiz hurmayı günlük hayatımıza nasıl sokacabilceğimizi keşfedeceğiz.

<$BlogCumartesi, 22 Ekim, 2005 <$Blog 
Blogger asya yusof..

<$Blogilla 15 kasimdami atmamiz lazim bu tarifleri ondan once olamazmi? ben 15 kasimi mi bekliyecegim?

<$BlogPazar, 23 Ekim, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogHurma ana malzeme olarak kullanilmasa da yapmis oldugum asureyi zenginlestirmek amaciyla katmistim. Pisirirken de dusunmustum, neden hurmayi hic bir tarifte gormedim suana kadar diye. :)

http://mutfaktakiler.blogspot.com/2005/10/aure-de-nereden-kt-imdi.html

<$BlogPazar, 23 Ekim, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$Blogmerhabalar
asya, bu etkinliğin amacı herkesin kendi tarifini aynı günde yayınlaması. Ama blogu olmayanlar tarfilerini bana daha önce gönderebilirler çünkü onları, kasım 15de ben kendi sitemde onların adıyla yayınlayacağım.
obur kedi, etkinliğe linkini verdiğin bu tarfile mi katılacaksın?

<$BlogPazar, 23 Ekim, 2005 <$Blog 
Blogger Burcu Özdoğan..

<$Blogsevgili Melda ev sahipliğin için çok teşekkürler.
Hurma biraz zor olacak çünkü ben şimdiye kadar hiç denemedim ama nar da olduğu gibi çok leziz mamalar yapılacağına eminim
sevgiler
burcu

<$BlogPazartesi, 24 Ekim, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogAklimda bir iki farkli tarif var. Eger tez ile iliskimi kesebilirsem o tarihe kadar onlari uygulamaya calisacagim.

<$BlogPazartesi, 24 Ekim, 2005 <$Blog 
Blogger Su..

<$BlogSevgili Melda, Umarim keyifli bir ev sahipligi olur bu senin icin. Hurmayi secmen ne guzel! Bulundugum ulkede hurmayi herseye katiyorlar nerdeyse! Ben de boylece arastirmis olurum hem...

<$BlogÇarşamba, 26 Ekim, 2005 <$Blog 
Blogger Su..

<$BlogBir de "hurma ye" logosunu sayfama koyabilir miyim? Daha cok insana ulasabiliriz boylece...

<$BlogÇarşamba, 26 Ekim, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogElbette logoyu sitene ekleyebilirsin Su.

<$BlogPerşembe, 27 Ekim, 2005 <$Blog 
Blogger elcinin_mutfagi..

<$BlogMelda logo'yu ekleyebildim cok tesekkür ederim:)

<$BlogPerşembe, 27 Ekim, 2005 <$Blog 
Blogger Su..

<$BlogTekrar merhaba,
Logonun htmlini nerden bulabilirim?

<$BlogPerşembe, 27 Ekim, 2005 <$Blog 
Blogger Deniz..

<$BlogMelda merhabalar,
Katilmak icin daha evvelden haber vermem gerekiyor mu? Hayir, gerekiyorsa iste haber:)

Bir de bugun taa Gronau'dan aldim humalari, ramazanin sonunda bulmak kolay bisi degilmis megerse.

<$BlogCuma, 28 Ekim, 2005 <$Blog 
Blogger Su..

<$Bloghtml icin cok tesekkurler :)

<$BlogCumartesi, 29 Ekim, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogMerhaba Melda Hanim,
www.kekevi.com sitesinden size katilmak istiyoruz. Eger bu mumkunse bize info@kekevi.com adresinden bildirirseniz logonuzla birlikte hurmali tarifleri anasayfamizda belirtilen tarifte yayinlayacagiz.
Cevabinizi bekliyorum.
Tesekkurler

<$BlogCuma, 11 Kasım, 2005 <$Blog 
Blogger Burcu Özdoğan..

<$Blogsevgili Melda ben tarifimi yayınladım.Sana mail olarak gönderdim ama becerebildimmi bilemiyorum.Bloguma bakarsan çok sevinirim
sevgiler
burcukusu

<$BlogSalı, 15 Kasım, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogMerhaba Melda,
Eşim bu durumdan çok mutlu.Hep etkinlik olsun diyor.Bakalım hurmalı tarifimi beğenecek misiniz ?
Etkinlikler çok yaşaa..

http://www.blogcu.com/Ginger/

<$BlogSalı, 15 Kasım, 2005 <$Blog 

Yorum Gönder Yorumlarınızı Yemekzevki.net üzerinden yapabilirsiniz.

BU SİTEDEKİ TARİFLERİN VE FOTOĞRAFLARIN İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

Tahiroglu
 

zeytinyağlı enginar kayısılı salata kandil simidi telşehriyeli salata amerikansalatalı domates patlıcanlı biber çıraklar çöreği biber turşusu hasanpaşa köftesi yaprak sarma zeytinyağlı fasulye su böreği