<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12667383\x26blogName\x3dYemek+Zevki\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/\x26vt\x3d-1590075543538846687', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

YENİ ADRESİMİZ: yemekzevki.net. 10 saniye içinde yönlenmezseniz tıklayınız.
<$Blog1.23.2006

<$Blog


Ayrılır ayrılmaz özlenen yer..

Her kavuşmamda ve her ayrlışımda aynı heyecanı ve hüznü yaşadığım beldeden yine hüzünle döndüm. Nasıl geçti anlat bakalım denildiğinde neresinden başlayıp nesini anlatacağımı bilemediğim yirmi gün rüya gibi geçti gitti. Bu rüyayı diğerlerinden farklı kılan artık "hacı" olduğumdu.
Allah'a çok şükür çok rahat bir hac geçirdim. Allah isteyen herkese nasip etsin. Özellikle gençken yapılması gereken bir ibadet olduğunu anladım. Eskiden beri haccın yaşlanınca yapılması gerektiği düşüncesi kafalardan silinmiş gibi. Gurubumuzda yaşlıdan çok genç vardı. En genç ben olurum herhalde diyordum ama benden gençleri de vardı. :)
Yorumlarınız bizi ailecek çok duygulandırdı, orada tattığımız manevi lezzeti yorumlarınızı okurken tekrar hissettik. Hepinize tek tek teşekkür ederiz.
Medine'de bizi, yemek zevki sayesinde tanıştığım arkadaşım Gülsüm ve ailesi evlerine davet ettiler. Yüzyüze ilk defa görüşmemize rağmen, kendimi onlarla yıllardır tanışıyormuşum gibi hissettim. Vaktin nasıl geçtiğini anlamadığımız çok güzel bir akşam geçirdik. Gülsüm'e ve ailesine misafirperverlikleri için çok çok teşekkür ediyorum.


<$Blog29nts:

Blogger hatice..

<$Blogyengem hactan geldikten sonra sunu demisti : 'nesini anlatayimki, doyamadim oralara'

insallah bizlerede nasip olur.

<$BlogPazartesi, 23 Ocak, 2006 <$Blog 
Anonymous Gül..

<$Bloggonlu guzel arkadsim asil biz tesekur ederiz davetimizi kabul edip bize vakit ayirdiginiz icin.. inan bende oyle hissettim sanki birbirimizi yillardir taniyormusuz gibi..cok guzel ve unutulmiyacak bir gundu daha nice beraber guzel gunlerde bulusmak umudi ile ..Rabbim en kisa zamanda tekrar bu Beldeye gelmeyi nasip etsin canim.. :)

<$BlogSalı, 24 Ocak, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogAllah kabul etsin. Kac kere gittin haca ? Ve Kac yasindasin ? Evli misin ? Evet haklisin genc yasta gitmek en güzeli aslinda .Biz insanoglu dünya malina daha fazla deger verdigmiz icin nedense gec gidiliyor haca .

<$BlogSalı, 24 Ocak, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogHoşgeldin Melda
Allah kabul etsin ibadetlerinizi, hayırlı olsun Hacılığın. Allahım bütün isteyenlere nasip etsin güzelim.

<$BlogSalı, 24 Ocak, 2006 <$Blog 
Anonymous Summer..

<$BlogHoş geldin Melda,

Allah kabul etsin. Kimler gitmek istiyorsada Allah, onlarada gitmeyi nasip etsin.

<$BlogSalı, 24 Ocak, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Bloghos geldin, Melda haci!

Allah niyetinizi kabul etsin insh

sevgiler, elvira

<$BlogSalı, 24 Ocak, 2006 <$Blog 
Blogger Beyaz Zambak..

<$BlogHoş geldin Melda, orada çektiğin fotograflardan yayınlarmısın? Hacca gitmeden önce oraları anlatan kitaplar okumuşmuydun?
Ailene de saygılar.

<$BlogSalı, 24 Ocak, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogSelam aleykum Melda!

senin hacca gitigini okuyunca cok duygulandim. Keske bende gidebilsem...eger izin verirsen seninle e-maillesmek istiyorum. Bütün duygularini ögrenmek istiyorum.
e-mailim: boncuk82@hotmail.de

<$BlogSalı, 24 Ocak, 2006 <$Blog 
Anonymous sadiye guney..

<$BlogHoşgeldin Melda,
Allah kabul etsin. Allah dileyen kerkeze nasip etsin.

<$BlogSalı, 24 Ocak, 2006 <$Blog 
Blogger dilek..

<$BlogAllah kabul etsin Melda! Tekrarini nasip etsin yakin zamanda! Ne kadar özlenirmis de bilinmezmis degil mi:)

<$BlogSalı, 24 Ocak, 2006 <$Blog 
Blogger cay saati..

<$Blogsevgili meldacim,Hosgeldiniz ve Allah kabul etsin insaallah, bu güzel yerleri görmek ,haci olabilmek bizlerede nasip olmasi dilegiyle,
sevgiyle kal..

<$BlogSalı, 24 Ocak, 2006 <$Blog 
Blogger Bengisu..

<$BlogMerhaba Melda, hoşgeldin Allah kabul etsin ibadetlerini ve hayırlı olsun hacılığın.yazını okurken inan çok duygulandım ve ağladım Allah inşallah bizlerede oralara gidip görmek nasib eder.
Sevgiyle kal Hilal...

<$BlogSalı, 24 Ocak, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogSevgili Melda, hoşgeldin.
Ne mutlu sana ki bu genç yaşta hacı oldun. Allah kabul etsin. İnşaAllah bizlere de nasip olur.
Sağlıcakla ve sevgiyle kal..

Hatice

<$BlogÇarşamba, 25 Ocak, 2006 <$Blog 
Blogger morelmas..

<$BlogMerhaba

www.morelmas.com adı ile bir site oluşturduk.Kadınca konular işlenen morelmas'da aşk , evlilik, cinsellik konularında bilimsel yazılar, cilt ve saç bakımı hakkında bilgiler, makyaj ve güzellik için püf noktaları , hamilelik, çocuk bakımı ile ilgili bilgiler,beslenme, diyet, sağlık, psikoloji konularında öneriler bulacaksınız.Ayrıca Hayatın içinden konular ,şiirler,fıkralar , resimler www.morelmas.com 'da.

Size link paylaşımı öneriyoruz.Sitenizden sitemize link vererek daha çok kişiye ulaşmamıza destek olursanız biz de aynı şekilde size destek olabiliriz.Cevabınız olumlu ise lütfen bize yazın.

Her zaman ve her yerde sevgiyle kalın.

www.morelmas.com

<$BlogÇarşamba, 25 Ocak, 2006 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogHoşbulduk, Allah hepinizden razı olsun. Sizlerin de dediği gibi Allah isteyen herkese oralara gitmeyi nasip etsin. Zaten orda en çok ettiğim dualardan biri de buydu.

Anonymous;
Hacca ilk defa gittim, ama daha önce bir kaç Ramazan'da umre ziyareti yaptım. Evli değilim, Şubat'da da 20 yaşında olacağım inşallah.

Beyaz Zambak;
Orada çektiğim fotoğrafları bir internet sitesinde yayınlamaktayım zaten. Şurdan bakabilirsiniz.
Gitmeden önce hacla ilgili kitapları okumaya başladım fakat yoğun misafir trafiğinden bitirmeye fırsatım olmadı :)

Morelmas;
Üzgünüm, sadece yemek sitelerine link veriyorum.

<$BlogÇarşamba, 25 Ocak, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogAllah kabul etsin Melda...inşallah bizlerede nasip olur...sevgiler...melek...

<$BlogÇarşamba, 25 Ocak, 2006 <$Blog 
Blogger N.E.Y...

<$BlogAllah kabul etsin. Hayırlı olsun. Bende çok istiyorum. İnşallah Rabbim nasip eder.

<$BlogPerşembe, 26 Ocak, 2006 <$Blog 
Anonymous Yildiz..

<$BlogAllah kabul etsin Dilek. Ne guzel genc yasta nasip olmus sana kutsal tobraklar.Allah bizlere de nasip kismet eder insallah..

<$BlogPerşembe, 26 Ocak, 2006 <$Blog 
Blogger Tuz ve Biber..

<$BlogAllah kabul etsin! En kısa zamanda bize de nasip etsin inşallah.. Ne mutlu size...
Yemek siteme bloğunuzu link olarak eklememe izin vermeniz dileğiyle..
Hayırlı olsun..
Evren

<$BlogCuma, 27 Ocak, 2006 <$Blog 
Anonymous Şeyma..

<$BlogMeldacım Allah kabul etsin. Çok şükür yaklaşık 5 sene önce bana da nasip olmuştu Umre yapmak. Hacca ya da Umreye gitmeyi düşünen arkadaşların mutlaka Hac ile ilgili kitaplar okumaları lazım bence. Mesela Mustafa İSLAMOĞLU'nun Hac Risalesi isimli kitabı Hacc'ı çok güzel anlatmış. Bilinçli olarak gitmek çok önemli. Gittiğimde 16 yaşımdaydım, Allah hepimize tekrar tekrar nasip etsin...

<$BlogCuma, 27 Ocak, 2006 <$Blog 
Anonymous enes..

<$Blogmerhaba melda abla;
ben zehra gürdamar'ın oğlu enes yani hacı arkadaşının oğlu umreye beraber gideriz inşallah bana oraları sen anlatirsin yanlis anlama ben 10 yaşindayım e-mail adresim:enesgurdamar@hotmail.com

<$BlogCuma, 27 Ocak, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogselamun aleykum,,,
sitenizin sayfasini ilk açtiğimda beytullahin fotoğrafini gördüğümde içimden bi parçayi görür gibi oldum,içimmm sizladi,bakmaya doyamadim,iki hafta önce bende orda,beytullahin yanindaydim,çook özledim,ve anladimki dünyada kabeden daha güzel hiçbirşey yok.Allah bütün isteyenlere tekrr tekrar nasib etsin,ve kabul etsin inşaallah

<$BlogPazar, 29 Ocak, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogselamun aleykum,,,
sitenizin sayfasını ilk açtığımda beytullahın fotoğrafını gördüğümde içimden bi parçayı görür gibi oldum,içimmm sızladı,bakmaya doyamadım,iki hafta önce bende orda,beytullahın yanındaydım,çook özledim,ve anladımki dünyada kabeden daha güzel hiçbirşey yok.Allah bütün isteyenlere tekrr tekrar nasib etsin,ve kabul etsin inşaallah
derya...

<$BlogPazar, 29 Ocak, 2006 <$Blog 
Blogger mehmet livvarcin..

<$BlogAllah kabul etsin. Gidenlerden ben hep aynı şeyi duydum. GENÇ YAŞTA GİTMERK LAZIM. Rabbim dileyen herkese nasip etsin.

<$BlogCumartesi, 04 Şubat, 2006 <$Blog 
Blogger tomurcuk..

<$BlogSevgili Melda,demek hacı oldun nekadar güzel...öyle duygulandımki resmi görünce senin yerinde olmak isterdim gerçekten umarım bizler de genç yaşta gideriz o güzel mekanlara o kadar çok isterimki...senin duan kabul olur bize de dua et enkısa zamanda gidelim bizde,Allah kabul etsin inşallah tekrar gidersin...

<$BlogCumartesi, 04 Şubat, 2006 <$Blog 
Blogger Hanife..

<$BlogMelda
Allah kabul etsin.
Sevgiler..

<$BlogSalı, 07 Şubat, 2006 <$Blog 
Blogger ReNgArEnK ( Nazlı )..

<$BlogBAŞLIĞI OKUDUĞUMDA AYNEN KATILIYORUM DEDİM. ETKİLEYİCİ Bİ BAŞLIK OLMUŞ. BENİ ANCAK BEN BİDE BENİM GİBİLER ANLAR SENDE ONLARDANSIN. ÖYLE GÜZELDİKİ.... ALLAH KABUL ETSİN VE TEKRAR NASİP ETSİNB MELDACIM. ÇOK GÜZEL BİŞEY YAAA...

<$BlogCuma, 10 Şubat, 2006 <$Blog 
Anonymous nurtuana..

<$BlogSAYFANIZI İLK DEFA OKUDUM...GENÇ YAŞTA KUTSAL TOPRAKLARI ZİYARET ETMENİZDEN VE HACI OLMANIZDAN ÇOK ETKİLENDİM.ALLAH BİZLERE DE NASİP EDER İNŞALLAH...BEN HAMİLE KALDIĞIMDA İLK UMRE ZİYARETİ İLE BİR BAŞLANGIÇ YAPMAK İSTİYORUM

<$BlogCumartesi, 11 Mart, 2006 <$Blog 
Anonymous dileks..

<$BlogAllah hepimize nasip eder bende gençken gidilmesi gerektiğine inanıyorum ibadetlerimizi tam olarak yerine getirebilmek için inşallah eşimde bende çok istiyoruz Allah isteyen herkeze nasip eyler inşallah Allah kabul etsin

<$BlogCumartesi, 15 Temmuz, 2006 <$Blog 

Yorum Gönder Yorumlarınızı Yemekzevki.net üzerinden yapabilirsiniz.

BU SİTEDEKİ TARİFLERİN VE FOTOĞRAFLARIN İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

Tahiroglu
 

zeytinyağlı enginar kayısılı salata kandil simidi telşehriyeli salata amerikansalatalı domates patlıcanlı biber çıraklar çöreği biber turşusu hasanpaşa köftesi yaprak sarma zeytinyağlı fasulye su böreği