<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12667383\x26blogName\x3dYemek+Zevki\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/\x26vt\x3d-1590075543538846687', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

YENİ ADRESİMİZ: yemekzevki.net. 10 saniye içinde yönlenmezseniz tıklayınız.


<$Blog21nts:

Anonymous mer..

<$Blogsodalı keki tattım. gerçekten lezizdi. melda ellerine sağlık...

<$BlogPazartesi, 01 Mayıs, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogsuper

<$BlogPerşembe, 04 Mayıs, 2006 <$Blog 
Blogger Mutfakta Zen..

<$Blogçayli kek bir zamanlar ennnn çok yaptigim kekti!
kardescigim de bayilirdi..
tijen
(artik reklam mesajlari gelmiyor, ben sifreyi kaldirdim!)

<$BlogPerşembe, 04 Mayıs, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogyenı tarıfler beklıyoruz selma sevgıler

<$BlogCumartesi, 06 Mayıs, 2006 <$Blog 
Anonymous hatice..

<$Blogmelda 4 yumurta koyunca arkadaslar koktugunu soyluyorlar :(
2'ye indirsem bi sorun yasanmaz di mi?

<$BlogSalı, 09 Mayıs, 2006 <$Blog 
Blogger melda..

<$Blog4 yumurta bana da çok gelmişti ama kokmuyordu kek. ikiye indirirsen sorun olur mu bilmiyorum. bence sen 4 yumurtayla dene, güzel olur ;)

<$BlogSalı, 09 Mayıs, 2006 <$Blog 
Anonymous nursen..

<$BlogBen çaylı kekde 3 yumurta kullanıyorum ama 4 yumurta kullandığım keklerde de hiç koku olmuyor.Duyduğuma göre yumurta ne kadar çok olursa kabarma şansı da o kadar artıyormuş.Bir de çaylı keke ceviz tavsiye ederim çok yakışıyor 'ben kek sevmem'diyen pek çok kişi severek yediler çaylı kekimi.

<$BlogCuma, 12 Mayıs, 2006 <$Blog 
Blogger Erdem HEKIMHAN..

<$Blogselam melda..
ya tariflerden cok(malum ben yapamam bunları...) bunları nerden satın alıp yiyebiliriz....
sizin bi pastaneniz falan var mı??
ne olur soyle..

<$BlogCumartesi, 13 Mayıs, 2006 <$Blog 
Anonymous defnenin..

<$Blogellerinize saglik.. sodali borek duyum da sodali kek duymadim elelrinize sagli...degisik bir tarif gormus oldum..

cayli kek bir ara beni favorimdi.. bendeki kek tarifi soguk cay ile yapiliyordu.. ama siz direkt cay yapraklarini kullanmissiniz..

cok guzeller.. harika kabarmislar..

<$BlogPazartesi, 22 Mayıs, 2006 <$Blog 
Blogger Papatya..

<$BlogSevgili Melda, sitenizi ilk ziyaret edisimde cok tanidik tariflerle karsilasmak ne hos :) Annemin eski meshur tarifi olan cayli kek ve yeni meshur tarifi olan sodali kek!! :) Tarifleriniz de guzel ama Fotograf zevki sayfaniza bayildim, fotograflar harika! Ben bloglar aleminde yeni sayilirim. Sizi de bloguma beklerim...

<$BlogCuma, 26 Mayıs, 2006 <$Blog 
Anonymous öznur..

<$BlogCayli keki hic denemedim ama sizin tarifi deneyecegim bakalim nasil olacak,ayrica siteniz harika.Ben devamli sitenizi takip edenlerdenim,simdi benimde bir sitem var banada beklerim sizin siteniz gibi olmasada,gayret ediyorum.htp://www.blokcu.com.baharcicegi
Sevgiyle

<$BlogCuma, 26 Mayıs, 2006 <$Blog 
Anonymous susam..

<$BlogMerhaba melda ellerine sağlık kekler nefis görünüyorr... çaylı keki bende çok severim sodalı kek denemedim.yumurtanın çok olması bana göre koku yartmıyor içine biraz kakao veya limon kabuğu koyunca koku olayı ortadan kalkıyor.tariflerinin devamını bekliyorum görüşmek dileğiyle sevgiler...:) özge

<$BlogÇarşamba, 31 Mayıs, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogCayli keki yaptim ben harika oldu pamuk gibi oldu artik hep yapabilirim.. Cok saol..

<$BlogCuma, 02 Haziran, 2006 <$Blog 
Anonymous küçük mutfağım..

<$Blogiki kek te muhteşem görünüyorlar ve ilk fırsatta denenicekler listesine alındılar keke bayılırım ellerine sağlık

<$BlogSalı, 13 Haziran, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogMerhaba,
Ben hala baklavanın tarifini bekliyorum :) dilek

<$BlogCuma, 16 Haziran, 2006 <$Blog 
Anonymous Deniz Guney..

<$BlogMelda hanim, kekinizle ilgili bir calinti mevcut haber vermek istedim. Tesadufen search yaparken buldum. Bilginize..
Iste linki;

http://www.baytatlici.com/index.php?entry=entry060610-235942

<$BlogSalı, 20 Haziran, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogYeni bir tarif bekliyoruz melda!!! Seni cok seviyoruz...

<$BlogÇarşamba, 21 Haziran, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogMelda Hanım, nerelerdesiniz? Bu sefer gerçekten uzun bir ara oldu. Umarım her şey yolundadır. Güzel tariflerinizi dört gözle bekliyoruz. Sevgiler :)

<$BlogPerşembe, 22 Haziran, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogmelda kek kalıbının ölçüsü nedir? ben çaylı keki 3 yumurtayla ve bol kakaolu cevizli yapıyorum.herkes bayılıyor. kolay gelsin.

<$BlogCumartesi, 12 Ağustos, 2006 <$Blog 
Blogger Aylin Hanım..

<$BlogSelam verdiğiniğiniz tarifler bire bir tuttu.Sitenizi çok beğeniyorum.Ellerinize sağlık.
Hoşçakalın.

<$BlogPazar, 17 Haziran, 2007 <$Blog 
Anonymous zeynep..

<$Blogcanım sıkkın bir şekilde bakınırken gözüme ilişti bu tarif,yaptım hemen,az önce çıktı fırından ve harika!
yapmak iyi geldi tadı ise iyiden de ala geldi:)
teşekkürler melda hanım tarif için.

<$BlogCumartesi, 30 Haziran, 2007 <$Blog 

Yorum Gönder Yorumlarınızı Yemekzevki.net üzerinden yapabilirsiniz.

BU SİTEDEKİ TARİFLERİN VE FOTOĞRAFLARIN İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

Tahiroglu
 

zeytinyağlı enginar kayısılı salata kandil simidi telşehriyeli salata amerikansalatalı domates patlıcanlı biber çıraklar çöreği biber turşusu hasanpaşa köftesi yaprak sarma zeytinyağlı fasulye su böreği