<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12667383\x26blogName\x3dYemek+Zevki\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://yemekzevki.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/\x26vt\x3d8902545575044800413', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

YENİ ADRESİMİZ: yemekzevki.net. 10 saniye içinde yönlenmezseniz tıklayınız.
<$Blog11.17.2006

<$Blog

Malzemeler
1 çay bardağı fındık
1 çay bardağı zeytinyağ
4-5 yemek kaşığı tahin
1 su bardağı pudra şekeri
Aldığı kadar un

Yapılışı
Bütün malzemeler karıştırılıp kulak memesi kıvamında bir hamur elde edilir. Top şekli verilip 170 derecelik fırında üzerleri çatlayana kadar pişirilir.



<$Blog7nts:

Blogger butterfly..

<$BlogMelda, kurabiyeler çok güzel görünüyorlar. Bir de sıvıyağ ile yapılıyor olması dikkatimi çekti, oldukça hafif de oluyordur.Tahinin aromasına bayılırım, içinde tahin olan hamurişlerine de:).
Ellerine sağlık..

Ben de çok yeni bir blogcuyum, seni de linklerime ekledim. Ben de bloguma ziyarete beklerim:).

Sevgiler...

<$BlogCuma, 17 Kasım, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogkurabiyelere bayıldım.yeni tarifler görmek beni sevindiriyor.ellerinize sağlık melda hanım.serap

<$BlogCumartesi, 18 Kasım, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogÇok güzel görünüyor ellerine sağlık Melda.

<$BlogSalı, 21 Kasım, 2006 <$Blog 
Blogger Devirdaim..

<$BlogAldığı kadar un da ne demek acaba lutfen gurbette bekar hayati yasayan ekurabiye ozlemi ceken amatorlerinde anlayacagi dilden tarifler verelim..

<$BlogPazar, 26 Kasım, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogtahinli kurabiyeleri cok severim eminim buda cok lezzetlidir gorunusunden belli en kisa zamanda deniyelim..ellerinize saglik .. :)

<$BlogPazar, 03 Aralık, 2006 <$Blog 
Blogger nilay..

<$Blogmerhaba Melda :)
nefis kurabiyelerini görünce yazmadan edemedim...mutlaka deniyceeem bu tarifi. Bana da beklerim :)

sevgiler
Nilay
www.cafesardunya.blogspot.com

<$BlogPazartesi, 04 Aralık, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogSevgili Melda
Sitenin takipçilerindenim.Fakat ilk defa yorum yazıyorum. Kurabiyeleri bugün denedim harika oldular.Yenitariflerini merakla bekliyorum.Sevgiler...

<$BlogSalı, 12 Aralık, 2006 <$Blog 

Yorum Gönder Yorumlarınızı Yemekzevki.net üzerinden yapabilirsiniz.

BU SİTEDEKİ TARİFLERİN VE FOTOĞRAFLARIN İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

Tahiroglu
 

zeytinyağlı enginar kayısılı salata kandil simidi telşehriyeli salata amerikansalatalı domates patlıcanlı biber çıraklar çöreği biber turşusu hasanpaşa köftesi yaprak sarma zeytinyağlı fasulye su böreği