<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12667383\x26blogName\x3dYemek+Zevki\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://yemekzevki.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/\x26vt\x3d8902545575044800413', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

YENİ ADRESİMİZ: yemekzevki.net. 10 saniye içinde yönlenmezseniz tıklayınız.
<$Blog3.15.2007

<$Blog

MALZEMELER
250 gr. kırık kadayıf
1/2 su bardağı tereyağ
1 su bardağı şeker
1 su bardağı ceviz veya fındık
Muhallebisi için;
1,5 kilo süt
1,5 su bardağı un
1,5 su bardağı şeker
1 kutu çiğ krema (200 ml.)

YAPILIŞI
Kadayıf, eritilmiş tereyağda rengi dönene kadar kavrulur. İçine şeker ve ceviz ilave edildikten sonra biraz daha kavrulur. Kadayıfın yarısı büyük tırtıklı borcamın altına serilir.
Ayrı bir yerde krema hariç muhallebi malzemeleri karıştırılıp pişirlir. Sonradan krema da ilave edilip çırpılır. Muhallebi iyice soğuduktan sonra kadayıfların üzerine dökülür. Muhallebinin üzeri kalan kadayıfla kaplanır. Soğuk olarak servis edilir.
Not: Kadayıfların üzerine dökmeden önce muhallebinin iyice soğumuş olmasına dikkat edin, çünkü sıcak muhallebi kadayıfları yumuşatır.





<$Blog16nts:

Anonymous Adsız..

<$BlogMeldacım ellerinize sağlık,bu çok ilginç bir tatlı tadını çok merak ettim.Künefe ve kadayıf dolması seven biri olarak bu tatlıyı da denemeliyim.Hasretle öpüyorum.HALAN GÜLNİHAL...

<$BlogPerşembe, 15 Mart, 2007 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogMelda merhaba, kadayıflı muhallebi çokgüzel görünüyor ellerine sağlık.

<$BlogPerşembe, 15 Mart, 2007 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogmeldacim harika bir muhallebi olmus en yakin zamanda yapacagim ellerinize saglik paylastigin icin tesekkurler selamlar

<$BlogPerşembe, 15 Mart, 2007 <$Blog 
Blogger melda..

<$Blogdenemenizi tavsiye ederim, lezzetli oluyor gerçekten.
halacım gel, ben sana yaparım inşallah :)

<$BlogPerşembe, 15 Mart, 2007 <$Blog 
Blogger Açalya..

<$BlogMelda, sanirim kadayifin citiri e muhallebinin yumusakligi cok uyumlu olmustur...sanki tadi agzima geldi simdi,mmmmm.

<$BlogPazartesi, 19 Mart, 2007 <$Blog 
Blogger NiNo..

<$Blogharika gorunuyor kadayifli muhallebi hic denemedim ellerinize saglik sevgiler

<$BlogPazartesi, 19 Mart, 2007 <$Blog 
Blogger Oya Kayacan..

<$BlogMelda'cığım çok marifetlisin. Gözüm döndü bu kadar keyifli, lezzetli yemekleri bir arada görünce. Ben kabak kitabımız için kabaklı sütlaç düşünüyordum. Haydi sen denesene böyle bir tarif. Sana daha çok yakışacak. Eski yeni kabaklı tariflerinden de değişik olanları seçip gönderirsen çok seviniriz.
www.kabaklitarifler.blogspot.com adresine burcu ve zinnur yüklemeleri yapmaya başladılar; ben de düzeltmeleri.

<$BlogÇarşamba, 21 Mart, 2007 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogbu oktya ustanin tarifi degil mi???

<$BlogPerşembe, 22 Mart, 2007 <$Blog 
Blogger melda..

<$Blogbilmiyorum ben de başkasından aldım. öyle olsa kaynak belirtirdim zaten.

<$BlogPerşembe, 22 Mart, 2007 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogmerhaba, pek leziz görünüyor.

ellerinize sağlık. Offf yapıp yemeli...

<$BlogCuma, 23 Mart, 2007 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogEvet ya bu oktay ustanin yaptigi tatli ismi Kadayifli Tavuk gögsü .

<$BlogCumartesi, 24 Mart, 2007 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogMeldacım ellerine sağlık. Fikriyle - sunumuyla hoş ve değişik bir tarif. Hilal abladan da sana selam gönderdim bugün:)

<$BlogSalı, 27 Mart, 2007 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogMelda Hanım,Merhaba
Tarifinizi haftasonu ölçüsünü azaltarak denedim son derece lezzetli ve hafif bir tatlı oldu keşke daha önce deneseymişim.
Ancak benim kadayıflarım iyice kavrulduktan sonra üzerine şekeri ve cevizi ekleyince renkleri açıldı buna çok şaşırdım oysa fotografta sizin kadayıfınızın rengi oldukça koyu kıtır kıtır gibi duruyor ben az mı ? kavurdum kadayıfın kıvamı kıtır kıtır mı ?
olmalıydı.
Tarif için tekrar teşekkürler.
Banu

<$BlogPazartesi, 30 Nisan, 2007 <$Blog 
Blogger Banu..

<$BlogMelda Merhaba,

S.A. cok sevdim senin site. resimler cok guzel ver cok professional. Masallah. pardon benim Turkce bir az zayif :OD

Ingilizci,
I really loved your site. I am an American with many Turkish friends here in Chicago. I also have a site and admire how professional your is set up and the pictures are amazing. I would like to try your Muhallebi Kadayif and see if it was as delicious as mine. Best Wishes www.Banuskitchen.blogspot.com Banu

<$BlogPerşembe, 07 Haziran, 2007 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogmerhabalar
tarifinizi hafta sonu gelen misafirlerim için denedim. Önerilerinize aynen uydum. Gerçekten çok lezzetli oldu.Sık yapılacaklar listesine girdi. çok teşekkürler tarif için.

<$BlogPazartesi, 18 Haziran, 2007 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogselam..
melda hanım kadayıflı muhallebi çok nefis görünüyo hemen kadayıf almaya gidiyoruuuum :)

hayırlı günler
Abad olun inşallah

http://davranisbilimci.blogspot.com/

<$BlogPazartesi, 02 Temmuz, 2007 <$Blog 

Yorum Gönder Yorumlarınızı Yemekzevki.net üzerinden yapabilirsiniz.

BU SİTEDEKİ TARİFLERİN VE FOTOĞRAFLARIN İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

Tahiroglu
 

zeytinyağlı enginar kayısılı salata kandil simidi telşehriyeli salata amerikansalatalı domates patlıcanlı biber çıraklar çöreği biber turşusu hasanpaşa köftesi yaprak sarma zeytinyağlı fasulye su böreği