<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12667383\x26blogName\x3dYemek+Zevki\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://yemekzevki.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/\x26vt\x3d8902545575044800413', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

YENİ ADRESİMİZ: yemekzevki.net. 10 saniye içinde yönlenmezseniz tıklayınız.
<$Blog4.10.2007

<$Blog

MALZEMELER
Kakaolu hazır pastaban
1 paket krem şantı
2 bardak süt
125 gr. katı yağ
8-10 parça bitter çikolata
2 yumurta
3 yemek kaşığı şeker
1 paket kakao

YAPILIŞI
Pastabanın bir parçası tırtıklı yuvarlak borcamın ortasına yerleştirilir. Diğer parça hilal şeklinde kesilip, borcamın kalan boşlukları doldurulur. Kek 1 bardak süt ile ıslatılır.
1 bardak süt ile çırpılan toz krem şanti de kekin üzerine sürülür.
Katı yağ ve bitter çikolata parçaları birlikte eritlir. Ayrı bir yerde yumurta, şeker ve kakao çırpılıp yağlı çikolataya ilave edilir. Bu karışım da krem şantinin üzerine sürülür.
Pastanın üstüne kakao serpilip servis edilir.



<$Blog8nts:

Blogger NiNo..

<$Blogbuda super super super :) alkislarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

<$BlogÇarşamba, 11 Nisan, 2007 <$Blog 
Blogger Yasemin..

<$Blogmelda selam.. annemlerde (canan) tanistigimizda benimde bir site yapmak istedigimi solemistim sana ama uzerinden epey zaman gecti. annenin hacdan arkadasi zehra ablanin vasitasiyla tanismistik seninle. :) bende bir site yaptim bak simdi kendime ve senide davet ediyorum. ayrica birde oyuna katilirmisin :)
3x3.. gel bak bakalim bir siteme :))
SOBEEE :))
http://yaseminmutfakta.blogspot.com

<$BlogPerşembe, 12 Nisan, 2007 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Bloghamileler dikkat sostaki yumurta çiğ:)

<$BlogCuma, 13 Nisan, 2007 <$Blog 
Blogger Hayat Güzel..

<$BlogMelda'cığım 3*3 oyunu için seni sobeledim. 3 gün içersinde cevap vermen gerekiyor. Şimdiden kolay gelsin.

<$BlogCumartesi, 14 Nisan, 2007 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogçok güzel görünüyor melda ellerine sağlık.Ben blog dünyasında yeniyim mutlaka beklerim.
www.hashaslicorek.blogspot.com

<$BlogCumartesi, 21 Nisan, 2007 <$Blog 
Blogger Unknown..

<$Blogmeldacım siteni büyük bir zevkle takip ediyorum bu kekede bayıldım en kısa zamanda deneyeceğim ellerine sağlık...

<$BlogPazartesi, 23 Nisan, 2007 <$Blog 
Blogger Kuaybe..

<$Blogmerhaba sevgili melda..

hem sayfamı ziyaret ettiğin hem de güzel dilek ve desteklerin için çok teşekkür ederim.. Yusufcuk artık çok iyi Allah'a şükür..

vaktim az olduğu için sadece son birkaç tarife baktım ama inşaallah uzun uzun incelemeyi düşünüyorum sayfanı.. ve tabii denemek de istiyorum tariflerini..

kolay gelsin, sevgiler :))

<$BlogPerşembe, 26 Nisan, 2007 <$Blog 
Blogger melda..

<$Blogmerhaba kuaybe
gelmene çok sevindim yine beklerim :)

<$BlogCumartesi, 28 Nisan, 2007 <$Blog 

Yorum Gönder Yorumlarınızı Yemekzevki.net üzerinden yapabilirsiniz.

BU SİTEDEKİ TARİFLERİN VE FOTOĞRAFLARIN İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

Tahiroglu
 

zeytinyağlı enginar kayısılı salata kandil simidi telşehriyeli salata amerikansalatalı domates patlıcanlı biber çıraklar çöreği biber turşusu hasanpaşa köftesi yaprak sarma zeytinyağlı fasulye su böreği