<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12667383\x26blogName\x3dYemek+Zevki\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://yemekzevki.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/\x26vt\x3d8902545575044800413', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

YENİ ADRESİMİZ: yemekzevki.net. 10 saniye içinde yönlenmezseniz tıklayınız.
<$Blog5.15.2007

<$Blog

MALZEMELER
1/2 çay bardağı limon suyu
1/2 çay bardağı sıvıyağ
1/2 çay bardağı su
1 paket margarin
1 çay kaşığı kabartma tozu
Aldığı kadar un
1 tutam tuz

YAPILIŞI
Bütün malzemeler karıştırılıp bir hamur elde edilir. Hamur buzdolabında bir saat bekletildikten sonra merdaneyle açılıp istenilen kalıpla kesilir. Üzerlerine yumurta sarısı sürülüp çörek otu serpilir ve fırına verilir.



<$Blog7nts:

Blogger Kuaybe..

<$BlogMeldacım ellerine sağlık.. Hamura peynir ya da patates püresi eklenebilir mi acaba? Kıvamı bozulur mu o zaman?

<$BlogÇarşamba, 16 Mayıs, 2007 <$Blog 
Blogger serapin mutfaginda pisenler..

<$BlogSevgili Melda hanimcigim,kurabiyeler ve hersey cok guzel gozukuyorlar ellerinize saglik hepsi icin.Bende sizi bekliyorum.Hoscakalin,sevgiler..

<$BlogPerşembe, 17 Mayıs, 2007 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogsitenizi cok begendim, sadeligine bayildim, cok fazla gereksiz yazi yazmadan tarifleri net bir sekilde vermissiniz, simdiye kadar ziyaret ettigim onlarca yemek sitesi arasinda en begendiklerime girdi, gercekten cok guzel bir site olmus, tebrik ederim

<$BlogPazar, 20 Mayıs, 2007 <$Blog 
Blogger turuncumutfak..

<$Blogmerhaba melda hanım...tuzlu kurabiye nefis görünüyor ellerinize sağlık.Ayrıca sizin kadayıflı muhallebinizi denedim harika oldu isterseniz bloğumda görebilirsiniz.
turuncumutfak.blogcu.com

<$BlogPazartesi, 21 Mayıs, 2007 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogMerhaba melda sitendeki bircok seyi denedim fakat hic yorum yazmamistim simdiye kadar buna nasipmis 1 paket margarin yazmissin bu bir paket dedigin 250 gr. ben almanyadan katiliyorum buralarda paket boy boy oldugu icin gr. olarak yazarmisin. simdiden tesekkurler paylasimlarini devamini sabirsizlikla bekliyorum.

<$BlogPazartesi, 21 Mayıs, 2007 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogdenedim, çok güzel oldu!

<$BlogCuma, 25 Mayıs, 2007 <$Blog 
Blogger Kuaybe..

<$BlogMeldacım tarifini denedim ama ben hamuru ikiye bölüp yarısını bolca susamla yoğurdum, diğer yarısını seninki gibi yaptım.. sadeler de güzeldi ama susamlı olanlar harika olmuştu.. zaten çıtır çıtır oldu benim kurabiyeler.. susamla çok uyumlu oldular.. teşekkürler tekrar tarif için..

<$BlogCuma, 25 Mayıs, 2007 <$Blog 

Yorum Gönder Yorumlarınızı Yemekzevki.net üzerinden yapabilirsiniz.

BU SİTEDEKİ TARİFLERİN VE FOTOĞRAFLARIN İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

Tahiroglu
 

zeytinyağlı enginar kayısılı salata kandil simidi telşehriyeli salata amerikansalatalı domates patlıcanlı biber çıraklar çöreği biber turşusu hasanpaşa köftesi yaprak sarma zeytinyağlı fasulye su böreği