<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12667383\x26blogName\x3dYemek+Zevki\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/\x26vt\x3d-1590075543538846687', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

YENİ ADRESİMİZ: yemekzevki.net. 10 saniye içinde yönlenmezseniz tıklayınız.
<$Blog6.18.2005

<$Blog

Biraz önce teyzem, sünnet olacak kuzenimi bize el öpmeye getirdi. Annem de sabah içine doğmuş gibi bu poğaçayı yapmıştı. Yanına hemen ballı corn flakes de yaptık. Onlar poğaçadan daha fazla rağbet gördü.

pirinç unlu poğaça
MALZEMELER
1 paket (250 gram) margarin
1 çorba kâsesi (200 gram) yoğurt
2 yemek kaşığı pirinç unu
1 çay bardağı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
1 çay kaşığı tuz
Aldığı kadar un
İç malzemesi; peynir
Üzeri için; yumurta sarısı ve çörek otu
YAPILIŞI
Bütün malzemeler karıştırılıp hamur elde edilir. Ceviz kadar koparılan parçalar, avuç içinde açıldıktan sonra, ortasına peynir konup ikiye katlanır. Üzerine yumurta sarısı sürülüp, çörek otu serpilir.



pirinç unlu poğaça



<$Blog9nts:

Anonymous Sibel S...

<$BlogMelda, pirinç unu poğaçaya nasıl bir özellik veriyor? Daha mı yumuşak oluyor yoksa kıtır kıtır mı? Hamurun tadı değişiyor mu? Ne çok soru sordum, dene gör desen yeri:)
Sevgiler!

<$BlogSalı, 21 Haziran, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$Blog:)
Ben de bilmiyorum anneme sordum; daha yumuşak oluyormuş hamur. Hatta mayalı zannedenler oluyor. Hamurun tadında pek fazla bir değişiklik olmuyor. Hoşçakal.

<$BlogÇarşamba, 22 Haziran, 2005 <$Blog 
Anonymous sudenaz..

<$Blogmelda hanım,
gerçekten nhaklıymışsınız 2 yemek kaşığı dolu dolu pirinç unu ekledim ve hamuru gayet yumuşak olan bir hamur elde edip denedim poğaçayı.sonuç abartmıyorum gerçekten mayasız poğaçayla alakası yok.sanki mayalı gibi yumuşacık.bu sabah 2 gün olmuştu yapalı ama inanın hala yumuşacıktı.hamuru da biraz yumuşak tuttuktan sonra sonucun mükemmel olmaması imkansız.bir dahaki sefere biraz daha tuz ve biraz şeker eklemeyi düşünüyorum.favorim artık.pirinç ununun bu kadar işe yarayacağını tahmin etmemiştim.annenize tarif için teşekkürler.

<$BlogPazartesi, 11 Temmuz, 2005 <$Blog 
Anonymous MeryemT..

<$BlogSelam,
Margarini eritip mi koyuyorsun?

<$BlogSalı, 23 Ağustos, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogMargarinin oda sıcaklığında olması gerekiyor.

<$BlogPerşembe, 25 Ağustos, 2005 <$Blog 
Blogger yuvakuran..

<$BlogBu sadece evde yapilir disarda bulmaya imkan yok !!! Elinize saglik selamlar

<$BlogPerşembe, 25 Ağustos, 2005 <$Blog 
Anonymous Deniz..

<$BlogÇok güzel oldu, çocukluğumun özlenen poğaçasını buldum. Tarif için teşekkürler, güzel günler görün inşallah

<$BlogPazartesi, 12 Aralık, 2005 <$Blog 
Anonymous fidan..

<$Blogmrb melda ben fidan sana yazmak bugune nasıpmıss ben ahududulu pasta ve caylı kekını denedım ve sonuclar cok ıyı oldu bu poğacanı da en kısa zamanda deneyeceğimm hersey ıcın tsk ler

<$BlogCuma, 12 Ocak, 2007 <$Blog 
Anonymous fidan..

<$Blogmelda bu poğacalar sıcak fırına mı verılıyor

<$BlogCuma, 12 Ocak, 2007 <$Blog 

Yorum Gönder Yorumlarınızı Yemekzevki.net üzerinden yapabilirsiniz.

BU SİTEDEKİ TARİFLERİN VE FOTOĞRAFLARIN İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

Tahiroglu
 

zeytinyağlı enginar kayısılı salata kandil simidi telşehriyeli salata amerikansalatalı domates patlıcanlı biber çıraklar çöreği biber turşusu hasanpaşa köftesi yaprak sarma zeytinyağlı fasulye su böreği