<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12667383\x26blogName\x3dYemek+Zevki\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://yemekzevki.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://yemekzevki.blogspot.com/\x26vt\x3d2594872784392179627', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

YENİ ADRESİMİZ: yemekzevki.net. 10 saniye içinde yönlenmezseniz tıklayınız.
<$Blog10.02.2005

<$Blog

çikolata soslu etimek tatlısı
MALZEMELER
Alt katman için;
1 paket etimek
2 su bardağı toz şeker
2 su bardağı su
Muhallebisi için;
1/2 paket margarin
3 türk kahvesi fincanı un
8 yemek kaşığı şeker
1 kilo süt
vanilya
damla sakızı
Üzeri için;
Dr. Oetker çikolatalı sos

YAPILIŞI
Şekerin 2 yemek kaşığı kadarı, susuz olarak bir tavada ağdalaştırılır. Ayrı bir tencerede kalan şeker iki su bardağı su ile eriyene kadar kaynatılır. Önceden ağdalaştırdığımız şeker de buna ilave edilip eriyene kadar karıştırılır. Bu şekerli su, dikdörtgen borcama tek kat olarak dizdiğimiz etimeklerin üzerine dökülür.
Un, eritilmiş margarinin içinde kavrulur. Şeker, süt, vanilya ve damlasakızı da ilave edilerek muhallebi kıvamına gelinceye kadar pişirilir. Ateşten alınıp yarım saat mikserle çırpılır. Sonra muhallebi, etimeklerin üzerine dökülür. Hazır çikolatalı sos, kendi paketinin üzerindeki tarife göre hazırlanıp muhallebinin üzerine dökülür. Tatlı soğuk olarak servis edilir.



<$Blog15nts:

Anonymous Adsız..

<$BlogSitenizle yeni tanistim,
ozellikle patates toplariniza bayildim:)
Yemegin lezzeti kadar sofra duzeni, yemegin sunumu da lezzet katiyor yemeklere...
Elinize saglik,

Etimek tatlisini da duymustum ama tarifi elimde yoktu.
Cok tesekkurler!

<$BlogPerşembe, 06 Ekim, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogSitenizle yeni tanistim,
ozellikle patates toplariniza bayildim:)
Yemegin lezzeti kadar sofra duzeni, yemegin sunumu da lezzet katiyor yemeklere...
Elinize saglik,

Etimek tatlisini da duymustum ama tarifi elimde yoktu.
Cok tesekkurler!

<$BlogPerşembe, 06 Ekim, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogÇok teşekkür ederim.
Işıl Hanım sitede bir başka etimek tatlısı tarifi daha var. O da şurda. Şimdiden afiyet olsun.

<$BlogPazartesi, 10 Ekim, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogmeldacigim ramazanda ilk yaptigimiz tatli bu oldu cok guzel oldu herkese tavsiye ederim :)
tekrar ellerine saglik canim..

<$BlogSalı, 11 Ekim, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogLink icin tesekkurler..Eski tarifler de yeni tarifler de enfes!
Ellere kollara saglik...
Isil OZTEN

<$BlogSalı, 11 Ekim, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogElbette yayınlayabilirsin. Ama ben senin profiline ulaşamadım. Sitenin adresi ne? Bu arada afiyet olsun :)

<$BlogPerşembe, 13 Ekim, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogMerhaba,
Tarifi haftasonu denedim, Ustune Çikolata sosu yerine "http://semaver1.blogspot.com/2005/10/karamelli-irmikli-etimek-tatls.html" adresinde yazdigi sekilde granul kahve serpistirdim...

Ayrica sekeri sadece 1,5 su bardagi kullandim ve sekerin hepsini karamelize ettim...

Cok hafif bir tat ve kesinlikle cok leziz:)
Cok tesekur ederim...

ISIL

<$BlogPazartesi, 31 Ekim, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogayyy harika gözüküyoo.. hemen yapmalıyımmm :) etimekliler zaten hep güsel olurr

<$BlogSalı, 08 Kasım, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogSevgili Melda;
Tarifini iki kez denedim, birincisinde çikolatalı sosla, ikincisinde de böğürtlenli-çilekli sosla.Okadar hafif ve lezzetli bir tatlı oldu ki, yiyenler hep tarifini istediler!!Aldığım övgileri tabii ki sana borçluyum..Ellerine, emeğine ve de YÜREĞİNE sağlık, çok teşekkür ederim..
Herşey gönlünce olsun..

<$BlogPazartesi, 19 Aralık, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogBeğenmenize çok sevindim. Afiyet olsun.

<$BlogPazartesi, 19 Aralık, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogGecen gun yaptim arkadaslarima ve cok hafif ama bir o kadar da lezzetli bir tatli oldu. Cok begenildi. Her zaman hem gunlerde, hem de yemek sonrasi tatli ikraminda kesin yapilmasi gereken bir tarif. O kadar lezzetliydi ki. Cikolata sosunu da eksik etmeyin. Ellerine saglik Melda. Tesekkur ederim. Sayende defterim bir tarif daha kazandi.

Zeynep

<$BlogÇarşamba, 22 Şubat, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogMelda,

yarım saat mikserle çırpın demişsin. Yarım saat çok uzun bir zaman degil mi ? Orası dogru mu ?
bende yapmak istiyorum..

<$BlogCuma, 10 Mart, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogMerhaba..Tarifinizi aldım şimdi yapacağım bakalım becerebilecek miyim..Hoşçakalın
AsLI

<$BlogPerşembe, 07 Eylül, 2006 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$BlogBen bunu yaptım ama tatlı olmadı, baharatlı bişi oldu...nerde yannış yaptım ben yardım lütfen. :(((

<$BlogSalı, 27 Şubat, 2007 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogmerhaba melda
blogunla şimdi tanıştım bütün tariflerine takıldım kaldım. hepsi ne güzel görünüyor. eline sağlık. dilediğin zaman bende beklerim seni. iyi bak kendine lütfen.

<$BlogÇarşamba, 06 Haziran, 2007 <$Blog 

Yorum Gönder Yorumlarınızı Yemekzevki.net üzerinden yapabilirsiniz.

BU SİTEDEKİ TARİFLERİN VE FOTOĞRAFLARIN İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

Tahiroglu
 

zeytinyağlı enginar kayısılı salata kandil simidi telşehriyeli salata amerikansalatalı domates patlıcanlı biber çıraklar çöreği biber turşusu hasanpaşa köftesi yaprak sarma zeytinyağlı fasulye su böreği