<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12667383\x26blogName\x3dYemek+Zevki\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yemekzevki.blogspot.com/\x26vt\x3d-1590075543538846687', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

YENİ ADRESİMİZ: yemekzevki.net. 10 saniye içinde yönlenmezseniz tıklayınız.
<$Blog5.31.2005

<$Blog

Bugün annemin arkadaşları bize çaya geldiler. Menüde
su böreği, çerkez tavuğu, sucuklu-kaşarlı poğaça, fasülye salatası, etimek tatlısı ve fındıklı kurabiye vardı. Su böreğinin tarifi sitede vardı. Diğerlerini de vakit buldukça eklemeye çalışacağım.

menü1


<$Blog9nts:

Blogger cimcime..

<$BlogMerhaba,
sitesinizi keyifle takip ediyorum , ben resimlere nasıl isminizi eklediğinizi ve böyle yanyana nasıl yerleştirdiğinizi merak ediyorum.Yardımcı olabilirseniz bana çok sevinirim.mail adresim : ruchanercantekin@yahoo.com
Şimdiden teşekkür ederim.
Sevgilerimle,

<$BlogSalı, 31 Mayıs, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogmerhabalar
gercekten nefis bir menu
sizden bir ricam olacak haftasonu misafirlerim gelecek fasulye salatasinin tarifini yazabilirmisiniz?

<$BlogÇarşamba, 01 Haziran, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogSizin için önce fasülye salatasını ekledim. Aslında kurabiyeyi ekleyecektim:)
İnşallah misafirleriniz de beğenir.

<$BlogÇarşamba, 01 Haziran, 2005 <$Blog 
Blogger Nazlı..

<$Blogslm melda hanım. bende cimcime gibi bu resimleri hangi programla nasıl yaptığınızı merak edişyorum. cevaplarsanız sevinirim.
rengarenkdantel@gmail.com

<$BlogCumartesi, 04 Haziran, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogResimlere yazıları paintte ekledim. Birleştirme işlemini de photoshop'ta yaptım. Yazıları da photoshop'ta ekleyebilirsiniz. Aslında ben de deneyerek buldum :). Eğer photoshop programınız varsa, nasıl yaptığımı ayrıntılı bir şekilde anlatırım.

<$BlogCumartesi, 04 Haziran, 2005 <$Blog 
Blogger Nazlı..

<$Blogne yazıkki photoshop programım yok. her kime sorduysam onu öneriyo ama yok. cvp için teşekkürler...

<$BlogPazartesi, 06 Haziran, 2005 <$Blog 
Anonymous Adsız..

<$Blogyaa annenize arada sırada bizde misafir olsak iyi oluuur,maşaallah barekallahh:))))))

<$BlogCuma, 17 Haziran, 2005 <$Blog 
Blogger melda..

<$BlogSöyledim anneme, buyursunlar diyor ;))

<$BlogCuma, 17 Haziran, 2005 <$Blog 
Blogger ermn61..

<$Blogbütün yemekler harika ellerinize sağlık çok acıktım hemen bişeyler ytemem lazım

<$BlogPazar, 15 Temmuz, 2007 <$Blog 

Yorum Gönder Yorumlarınızı Yemekzevki.net üzerinden yapabilirsiniz.

BU SİTEDEKİ TARİFLERİN VE FOTOĞRAFLARIN İZİNSİZ KULLANIMI YASAKTIR.

Tahiroglu
 

zeytinyağlı enginar kayısılı salata kandil simidi telşehriyeli salata amerikansalatalı domates patlıcanlı biber çıraklar çöreği biber turşusu hasanpaşa köftesi yaprak sarma zeytinyağlı fasulye su böreği